Lugnet före stormen.

Tisdag och det känns som lugnet före stormen.

Imorgon onsdag, ska jag och Mr Right, på hans initiativ, åka till Nacka Forum efter jobbet. Jag misstänker att det kan ta ett tag där och att vi således kommer äta middag där. Kanske kan jag finna pappas födelsedagspresent från mig och syrran där. Hoppas.

Torsdag är det i vanlig ordning bodypump och dessutom fyller pappa år! Så det är bara att ignorera förkylningen som satt sig i pauseläge. Den vill helt enkelt inte utvecklas och den vill absolut inte gå tillbaka. En riktig fegis är vad min förkylning är! Och så opassande med en förkylning då detta är en av de mest hektiska och innehållsrikaste veckorna på mycket mycket länge. Ja ja.

Fredag är verkligen lugnet före stormen. Då ska jag och Mr Right dega och kanske slå in och annan födelsedagspresent (till pappa). Vi måste ju samla våra krafter inför det som komma skall på lördagen. Först en fem rätters middag på tu man hand uppe i Skatteskrapan och sen träffa upp dom finaste vännerna man kan ha för ett födelsedagsfirande bland Stockholms nattliv. Inget jätte röj (lätt å säga nu, kanske svårare att leva upp till på lördag?), utan en sansad kväll med mingelkänsla så vi alla kan umgås.

Söndag. The big day, eller inte. Känns inget särskilt att fylla år. 26 är liksom... inget. Det är inte glada 25 och det är inte 30. Det är varken eller, men även en sådan dag måste ju avverkas med hemmagjord tårta! :) 

Skriv en kommentar