Mjölksyra.


Jag var så slutkörd då jag lämnade bodypump salen att bilden blev suddig :)

Jag vet knappt vad jag ska skriva, det är inte så att jag egentligen inte vet, det är snarare så att jag är så totalt slutkörd i kroppen att jag knappt orkar trycka ner tangenterna. UNDERBART!

Idag var första träningen med den nya releasen på bodypumpen och trotts detta faktum så fick jag efter lite påtryckning från syrran, för mig att lägga på 5 kg på benen. Benen gick bra, men ryggövningen höll på att bli min död och samma sak med armarna. HERREGUD detta var helt klart den sjukaste releasen hittills om inte någonsin och då menar jag på ett bra sätt. Ett m y c k e t bra sätt.

Jag är totalt slut och mjölksyran kom direkt. Det är lycka de!

Så nu soffmyser jag framför TV3´s Lyxfällan och njuter av att sitta klädd i morgonrocken och känna mitt nytvättade hår torka långsamt. Dessutom har jag packat så gott som färdigt inför morgondagens Vadstena resa. Eftersom jag inte riktigt vet hur vädret är där nere så återstår det att packa ner jacka och skor, men annars är jag färdig. Imorgon bitti tar jag och syrran Skruttis till jobbet så att jag efter jobbet kan åka hem och fika med mamma innan avfärd söder ut.

Nu tror jag att det är dags för en kopp té, men eftersom datorn får följa med till Vadstena så kanske jag uppdaterar bloggen även i helgen.