Nöjd.

Jag är så otroligt nöjd idag.

Inte nog med att solen skiner ute och det är vårtemperatur(!), så kommer Mr Right till mig ikväll och han kommer stanna, länge. Utöver dessa två underbara faktum har jag dessutom haft två toppen dagar på jobbet då jag fått massor gjort (jag har bland annat sparat miljoner!), vilket resulterat i mer-än-vanligt uppskattning av kollegorna plus chefen. Av allt detta är jag dock nästan mest nöjd med att jag har kommit på vad mamma ska få i födelsedagspresent, och hon fyller inte år förrän i juni! Framförhållning - yes I have!

Nämnde jag förresten att jag och två toktrevliga kollegor ska lyxa till det och äta lunch på den närliggande utbildningsrestaurangen som bedrivs av hotell och restaurangeleverna, där det idag serveras fisk- och skaldjursgryta med aioli? Mums om inte dubbel mums!

Skriv en kommentar