Sick and tired.


Den utlovade bilden på mitt fake ek soffbord från IKEA

NEEEJ!!! Det som inte fick ske, är på väg att ske. Jag misstänker att jag håller på att åka på en lättare form av förkylning och tajmingen är sämre än den sämsta. Idag skulle jag och syrran spinna men detta ställdes in och det berodde inte enbart på min "förkylning".

Redan i söndagskväll kände jag mig lite småhängig men tänkte att det berodde på att min minisemester snart var över och att jag skulle bli tvungen att återvända hem till Stockholm. Men så igår så vaknade jag med halsont och små snörvel och idag på jobbet satt jag inte bara och nös och snörvlade, utan efter dagens enda men ack så viktiga möte så anade jag även svag feber. Alla symtom finns där. Snörvel, nys, huvudvärk, frysa och sedan direkt efter, svettas.

Tur jag inte pluggar längre och inte har några som helst måsten för kvällen. Tur att jag får spendera hela kvällen i soffan med en datorn, TV:n och en b-film, om jag vill och orkar :) Planen är att jag ska vara tillräckligt pigg och okej imorgon så att jag ska orka åtminstone gå på mitt Attract band imorgon, för springa om jag är sjuk är uteslutet!