Träningen gör mig hungrig.

Efter 30 minuter intervallträning på löpbandet där jag blandade 6,2 km/h à 300 meter med 7,0 km/h à 300 meter så ställde jag mig på trappmaskinen och körde ytterligare 20 minuter innan jag fick med mig syrran in i ena styrketräningsmaskin rummet. Där inne körde vi mage, armar och sist men absolut inte minst rumpa. Totalt idag blev det 1 timme och 15 minuter vilket får anses vara okej.

Då vi lämnade gymmet åkte vi och handlade på ICA så att jag ska kunna göra en GI sallad till lunch imorgon. Med mig, delvis pga att jag var hungrig efter träningen och inte fått i mig någon middag, fick jag ett grovt mörkt lantbröd innehållande bland annat valnötter och russin, sockerärtor, körsbärstomater, salladmix, smör, leverpastej (inte helt GI tror jag men jag är som sagt var inte slavisk), keso och två olika duschtvålar.

Skriv en kommentar