Två dagar semester.

Så var jag framme i Karlstad. Resan hit igår gick bra. Jag lämnade jobbet prick klockan 16 och var framme en bit efter 19. Åt tacos med Mr Right och även en liten bit brieost till Kalla faktas granskning av fetmaoperationer men orkade inte se klart hela programmet då tröttheten föll på. Jag blir alltid så trött av resan, men som tur är har jag semester till och med måndag.

Trots att jag är ledig idag så vaknade jag vid 06. Gjorde inte så mycket eftersom jag är ledig och kan ligga och dra mig i sängen hur länge jag vill. Tänkte dock gå upp nu, ta en dusch och äta frukost innan det är dags att planera dagen. Eller planera och planera, tänkte väl göra så lite som möjligt. Men en promenad med Mr Right längs Klarälven i solen får det i alla fall bli.

Har ni några planer för kvällen och helgen?