Uppskattning.

På lördag är det dags för lite uppskattning. Lite syskon uppskattning för att visa hur glad jag är som har en av världens bästa systrar! Hon är inte bara mitt (var)dagliga promenad sällskap till och från jobbet, hon finns även där för mig i vått och torrt, precis som jag finns där för henne. Hon är dessutom en helt sjukt duktig personlig tränare till mig. Hon peppar mig då jag vill ge upp och kommer alltid med bra (läs; effektiva) nya övningar som slimmar upp min kropp en aning. Utöver detta och så mycket mer så är det tack vare henne som jag fått det jobb jag har idag och pga detta så tyckte jag det var dags för en middag.

Min tanken var att det först bara skulle vara jag och syrran, men hon eftersom hon kommer så bra överens med Mr Right så föreslog hon själv att han skulle få följa med :) Så på lördag, klockan 19, har jag bokat bord åt oss på en tapas restaurang. Det kommer bli en riktig tapas afton med massa god mat. Det var syrran som fick välja restaurang och valet föll då på Ramblas (någon som varit där?) på Söder.

Ska bli spännande att se vad kvällen bjuder på för mat, jag återkommer med ett omdöme och bilder :)

Skriv en kommentar