Utmaning!

Jag har bestämt mig. Från och med nästa vecka (läs; onsdag pga att jag är i Karlstad på måndag och kör spinning på tisdag) tänker jag gå och jogga varje vardag. 30 minuter får det bli eftersom det är så länge som mitt Attract band har som intervall. Jag tänkte mjukstarta och undrar om ni vill vara med mig? Det spelar ingen roll om du bestämmer dig för att gå, jogga eller springa. All form av motion är bättre än inget!

Jag tänkte använda mig av ViktVäktarnas tips för nybörjare och föreslår att du göra detsamma. Om du bestämmer dig för att promenera kan du ju öka promenaden till raskpromenad där det i texten nedan står joggning. Vad säger ni? Nu kör vi! Mot snyggare kroppar och bättre kondition!

1 kommentarer

  1. Tommy
    2011-03-07 kl 21:08:02
    jag är på, så ofta jag kan, (svårt när jag har Michelle)

Skriv en kommentar