Idiot!

Idag på väg till jobbet så blev jag påcyklad! Inte jätte allvarligt, men cyklisten, en tjej, lyckades i alla fall träffa min högra arm och slå till den med en himla fart! Hur tänker man då man svischar ner för en brant backe i typ 30 km/h utan att plinga med ringklockan för att varna att man kommer? Tänk om jag gått en decimeter längre ut, vad hade hänt då?

Armen gör inte ont längre, men jag kommer med all sannolikhet få ett snyggt blåmärke där! :(

Och på tal om cykling och att det ska gå snabbt, så ikväll är det återigen dags för mig och syrran att sätta oss, 45 minuter på spinningcykeln och svettas! 45 minuter inomhus då det är strålande solsken och sommarvarmt ute - vi är galna! :)

Bild lånad från Google.se och det är inte mannen på bilden som cyklat på mig ;)

Skriv en kommentar