Rainy day.

Och så kom regnet. Solsken och sen regnskur. Solsken och sen regnskur.

Synd å klaga eftersom regnet sköljer bort det värsta av pollen och på så sätt gör livet så mycket lättare för mig som grav pollenallergiker (fast i år har det hittills inte varit så farligt!), men eftersom jag idag har glömt mitt paraply hemma så klagar jag lite. Särskilt då jag alla andra soliga dagar burit paraplyet med mig. Suck.

Klockan 17 till 19 kommer jag befinna mig på gymmet tillsammans med syrran. Först springa lite (det är obekvämt att springa i spinningbyxor men det får gå!) och sedan svettas i 45 minuter på spinningcykeln. Sen hem och fixa någon form av middag - är det okej att fuska och göra en (eller två) äggsmörgåsar och en kopp té istället? Kanske krypa upp i soffan och läsa Topp Hälsa? Jag gissar på att både syrran och mamma står next på tur för att läsa den efter mig ;)

Skriv en kommentar