Vågar man åka till Tyskland?

Sitter uppkrupen i soffan och försöker gissa vad det blir för väder i helgen. För utifrån vädret packar jag väskan och denna gång har mest sommarkläder fått följa med. Massa linnen, massa trekvartsben och massa barfota.

På tal om packning och att resa så känner jag mig inte lika kaxig längre. Jag menar så klart min kaxighet och glädje över att jag och Mr Right bestämt oss för att bila i Danmark och Tyskland istället för att flyga utomlands. Ingen aska från Island skulle få förstöra våran semester men så dök helt plötsligt gurk- och salladsmittan upp och hux flux varnar man oss för att äta grönsaker i främst Norra Tyskland, som självklart är mitt och Mr Right´s resmål. Men än är det långt kvar till augusti och mycket hinner ske innan dess!

1 kommentarer

  1. Anonym
    2011-05-31 kl 22:29:01
    Ni får hålla er till snitzlarna och pommes. Gör som oss gå upp 5 kilo!

    Nej jag bara skämtar. Tror inte det är någon fara.



    Lena

Skriv en kommentar