Planer och planering.

I mörkrets tider är det viktigt att göra det bästa av situationen. Tända mycket ljus - både levande ljus och glödlampor. Få bort mörkrets dysterhet och istället göra det till något mysigt. Det är även viktigt att planera, att ha saker inplanerade och att ha saker att se fram emot.

Imorgon ska jag träffa världens bästa Susanna, på fredag kommer underbara Robban hit och på lördag ska Mr Right och jag gör något jag aldrig gjort förut (någonsin!). Mr Right kom med förslaget igår och jag var inte sen att nappa. På torsdag är det officiellt en månad sedan jag opererade mig och fast läkaren sa 6 veckor så tänker jag från och med måndag börja leva (läs; träna) igen. Så på lördag morgon vill Mr Right fira detta med en Champagnefrukost bestående av Champagne, jordgubbar och lite choklad. L y x på hög nivå men det tyckte han tydligen att jag (vi) var värd(a).

Senare på dagen ska jag och Mr Right till Stockholmsmässan och gå på fyra-mässor-i-ett, fast mest intresserade är vi av "Mitt kök", "Allt för hälsan" och "Scandinavian boat show". Mässan "Winter show 2011" känns mest som att vi får på köpet då varken jag eller Mr Right utövar någon vintersport (ännu).

Skriv en kommentar