Syskonkärlek.

Hur glad blir man inte då mobilen vibrerar till i fickan och man ser att orsaken till detta är att ens lillasyster skrivit ett meddelande med följande:

"Jag saknar dig storasyster. När kommer ni till Karlstad?
Jag vill äta lunch på stan. Har inte gjort det sedan vi gjorde det sist. Kram"


Det roliga var att jag tänkte exakt samma sak. Att jag också saknade henne. Massor!

Tur att vi sågs i lördags. Gick lite i butiker och tog en fika på Espresso house. Vi tog en varsin latte och delade på en gigantisk kaka. Satt där och pratade tills caféet stängde. Då gick vi hem till syrran och fortsatte prata tills deeet var dags för mig att åka "hem". Syskonmys. Massa mys! ♥

2 kommentarer

  1. Sister
    2011-11-23 kl 21:34:33
    Det var verkligen jätte kul att ses i lördags. Jag saknar dig så mycket. Det var inte bra att bli bortskämd med att träffa dig dagligen innan jag flyttade hit. Jag hade velat önska mig att du var hemma över jul i julklapp men bara vi får en dag på stan i mellandagarna så blir jag nöjd :D

2 kommentarer

  1. Sister
    2011-11-23 kl 21:37:16
    Alltid super mysigt att ses. Inge bra att vi sågs dagligen innan jag flyttade hit. Det har gett mig ett syskonbegär utan dess like ;) Jag vill önska mig att du är hemma på julafton men jag får nöja mig med en shopping dag på rean ;)

Skriv en kommentar