Låt det komma.

25 oktober. Om mindre än 2 månader är julafton. Om mindre än 2 månader kommer vi ha snö och kyla ute. Redan nu börjar kylan krypa på och på söndag ska vi skifta till vintertid. Ett steg i "rätt" riktning.

Egentligen är jag inget fan av varken vintern eller julen, men visst är det lite mysigt och uppiggande då första snön faller och visst är det lite mysfaktor då man kan sitta inne, dricka lite glögg och lyssna på några halvtöntiga jullåtar. 2 månader kvar och jag har inte köpt en endaste julklapp, jag har inte ens börjat tänka i julklapps-banorna men på jobbet fick jag minsann höra att dom kommit långt. Vissa hade köpt mer än hälften av julklapparna medan andra i alla fall hade bestämt vad dom skulle köpa.

Jisses jag ligger efter...! ;)

Bild printscreenad av mig från Indiska.se

Skriv en kommentar