Mor-och-dotter-mys och nervositet.

I fredags hade jag och mamma en "mor och dotter dag" inne i stan. Bio på Kungsgatan. Vi såg Niceville och utan att veta någonting alls om filmen då jag slog mig ner i salongen så kan jag lugnt säga att det förmodligen var den bästa filmen jag sett i år! Den hade allt! Glädje, humor, allvar, skratt och gråt. Har du inte sett den - se den!

När jag kom hem hade Mr Right köpt en jättefin blomma åt mig och gjort middag. Oxfilé med bakpotatis och hemmagjord bearnaisesås. Sallad med massa gott i och efter middagen kröp vi upp i soffan och spelade Driver.

I lördags tog jag och mamma en sväng till mormor och morfar (m&m). Vi pratade om allt möjligt och mormor bjöd på kaffe med mjölk och en otroligt god äppelpaj. Jag fick även hjälp att lägga upp mina "nyinköpta" kostymbyxor från MQ. När jag vid tre-tiden kom hem så ringde Mr Right´s telefon och det var Daniel som var utanför våran port. Killarna var hungriga så jag följde med och höll dom sällskap. Lite senare på kvällen åkte vi på en bilträff i Barkarby och när vi var hemma från bilträffen var jag så trött att jag nästan omedelbart somnade.

Söndagen blev lugn. Jag som började bli nervös inför måndagen hade knappt sovit någonting under natten till söndag. Den enda händelsen under söndagen var att jag åkte en sväng hem till mamma och pappa. Mamma och jag tog en promenad och kvällen spenderade jag bredvid Mr Right i soffan...

Skriv en kommentar