.

Jag vet inte hur många gånger Mr Right och Daniel sagt åt mig att ge upp min HTC Desire och köpa mig en iPhone 4S. Och visst, stunder som denna, då telefonen strejkar, kan till och med jag som annars är HTC-frälst tycka att en ny mobil av annat märke vore bra. Men innerst inne vet jag att jag inte behöver någon annan telefon än min lilla fina vita HTC. Den har varit min bästa vän sedan vintern 2010 och det vore väl bra dåligt om telefonen inte skulle hålla ett par år till?

Felen som börjat smyga sig på är att telefonen tappar täckningen/nätet. Häromdagen försökte mamma ringa mig men lyckades inte komma fram varpå hon ringde till Mr Right som gav telefonen till mig. När jag sedan pratat klart med mamma så tittade jag till min telefon och såg då att den hade "Begränsad tjänst". Andra irriterande fel är att varken min vänner Eric eller Susanna tycks få mina sms som jag skickar. På 5:e försöket får jag i bästa fall ett svar. Imorse la dessutom touchen av vilket är en total katastrof då telefonen bara har TOUCH!

Men jag ska inte klaga... Jag älskar min vita HTC Desire.

Skriv en kommentar