Musik non stop.

Jag behövde en hundradels sekund
Nu när jag tagit beslutet är jag lugn
Visioner i mitt huvud när du ler
Jag har hittat nånting vackert,
Vännen, ser du vad jag ser?
Jag är nästan som du

Och du är som jag när du dansar

Har aldrig träffat nån som du
Du är som jag när vi dansar
Musik non stop till slut

Jag sa upp mig för att fånga lite sol

Och jag flyttade mitt skrivbord och min stol
Till nattgaraget under vårat hus
När jag sluter mina ögon ser jag ljuset
Jag är nästan som du
Och du är som jag när du dansar

Har aldrig träffat nån som du
Du är som jag när vi dansar
Musik non stop till slut

Så det tog mig en hundradels sekund

Jag har rest tillbaks i tiden, blivit ung
Visioner i mitt huvud när du ler
Jag har hittat nånting vackert,
Vännen, ser du vad jag ser?
Jag är nästan som du

Och du är som jag när du dansar

Har aldrig träffat nån som du
Du är som jag när vi dansar
Musik non stop till slut

Och du är som jag när du dansar

Har aldrig träffat nån som du
Du är som jag när vi dansar
Musik non stop till slut
- KENT ♥

Massor har skett sedan sist. Jag har blivit erbjuden en ny tjänst som jag även tackat ja till. Jag har sagt upp mig från min nuvarande tjänst och jag har även sagt upp min p-plats. Lägenheten tänker jag hyra ut i andrahand ett år även om jag tror och hoppas att jag aldrig kommer återvända till den. Mitt nya hem finns i en annan del av Sverige. I Karlstad ska jag försöka finna plats att gro nya rötter och känna mig hemma. Men ingenting är nu utan sen. Senare. Nu kör vi!

Skriv en kommentar