Bye bye HTC, hello iPhone?

 
Min telefon har som ni säkert vet, varit dålig ett bra tag nu. Den har tappat mottagningen till och från, vägrat ta emot sms och ännu värre, vägrat ta emot samtal. Så idag tröttnade Mr Right efter att vi igår varit på Gröna lund och min telefon indikerat att den saknade mottagning varpå jag imorse startade om telefonen och hade flertalet missade samtal och ännu fler sms som jag inte sett.
 
Hur som helst. Mr Right tröttnade på att jag inte har haft en fungerande telefon och släpade mig runt i de flesta elektronikbutiker på jakt efter en ny, bättre (i hans ögon) telefon. Jakten tog slut på SIBA i Kungens kurva där dom var absolut billigast, trevligast och faktiskt hade det vi sökte, en iPhone 4S.
 
Så numera kan jag titulera mig ägarinna till en iPhone. Hoppas nu bara att jag kan få en grundlig iPhone kurs av Mr Right, för det lär jag behöva...
 

Skriv en kommentar