Familjen kommer på besök.

Sådär ja då har man jobbat första dagen efter ledigheten och äntligen börjar det hända saker! Som kollegan sa "Nu börjar proppen sakta dras ut och om en vecka eller två är den helt utdragen och då börjar allvaret". SOM JAG LÄNGTAR!
 
Sugen på att jobba? Jag? Näe ;)
 
Imorgon kommer familjen på besök. Huvudsyftet med besöket är att mamma och pappa ska lämna syrran i Karlstad efter hennes sju(?) veckor hemma i Stockholm. Samtidigt som dom kör syrran till Karlstad så passar dom på att för första gången besöka mig och Mr Right i våran (nya) Karlstad-lägenhet! Ska bli mycket spännande att höra vad familjen tycker om lägenheten :)
 
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknat familjen så jag ser massa massa MASSA fram emot morgondagen! Hoppas bara inte morgondagens kväll går allt för fort...

Skriv en kommentar