25 års fest och lite shopping.

Söndag och vi har hunnit mycket i helgen.

I fredags hämtade mamma upp mig på jobbet och vi åkte hem till dom. När Mr Right slutat jobba kom även han och kvällen tillbringades med en jättegod Poters gryta och hemmagjord mangosorbé.

I lördags vaknade jag och Mr Right, vi åt frukost och gjorde oss i ordning. När det var gjort satte vi oss i bilen och styrde mot Tullinge för att hämta upp våra gemensamma vän Daniel för vidare resa till Nacka forum (Mr Right´s förslag). Väl framme i Nacka forum delade vi snabbt på oss, killarna ville gå i killbutiker och jag ville in på bland annat Mango och Zara.

Efter knappt en timme hade killarna tröttnat och jag hade funnit en blå skjorta inne på Zara, så vi vände hemåt. I bilen bestämde vi oss för att stanna till i Skärholmen Centrum där det blev en sushi och lite shopping för killarna. När alla var nöjda och belåtna fortsatte vi hem till Daniel och där blev vi kvar längre än vi egentligen hade tid med. Väl hemma i lägenheten började jag uppdraget att slå in kusinens killes blivande 25 års present - en elgrill. När elgrillen var inslagen var det dags för mig att göra mig i ordning innan vi satte oss i bilen till kusinens killes 25 års fest.

Idag har vi bara slappat så snart ska jag vara nyttig och bege mig till gymmet för lite body pump! :)

Skriv en kommentar