Landat.

Nu har jag landat i Karlstad. Solen sken i Stockholm då jag lämnade familjen bakom mig och började köra och jag möttes av duggregn som övergick till spöregn då jag körde upp på våran gatan mitt i centrala Karlstad.
 
Direkt efter jobbet körde jag och syrran hem för att mötas av mamma och pappa. Mamma hade satt på kaffe och gjort en varsin räksmörgås som vi mumsade med stor aptit innan jag med hjälp av syrran började släpa ut all min packning till bilen. Om jag hade mycket saker med mig då jag åkte till Stockholm så var det ingenting emot hur mycket jag hade med mig då jag åkte hem. Inte nog med allt det jag hade innan jag så hade jag fått en hel del avskedspresenter plus två fotöljer som jag och Mr Right köpte av min moster och morbror.
 
Hela bilen var totalt knökfull plus att jag med syrran och mammas hjälp lyckades montera dit cykelstället bakpå bilen och hänga dit min cykel. En cykel mindre i mamma och pappas garage.
 
Resan gick bra men det kändes som en evighet innan jag var framme. Längsta resan hittills till Karlstad och nu kommer jag inte åka hem förrän jag har min semestervecka om fyra veckor. Jag längtar till semestern!

Skriv en kommentar