Ribb och andra planer.

Imorgon börjar ytterligare en arbetsvecka innan jag på fredag eftermiddag/kväll får en veckas semester. En veckas semester i Stockholm. I mamma och pappas hus. En vecka av massor av möjligheter.
 
Så vad ska vi då göra under min semestervecka i Stockholm? Jo det jag skulle vilja göra utöver att inte göra någonting alls är...
 
... åka ribb med Mr Right i Stockholms skärgård. Detta är en present som Mr Right fick av mig förra året då han fyllde år och nu, tisdagen den 31 juli ska det äntligen bli av!
... besöka Gröna lund. Vore sjukt kul att åka dit då jag tror att jag bara varit på Grönan en eller möjligtvis två gånger innan?
... äta gott. Grilla om vädret tillåter.
... bada. Jag har inte badat en enda gång den här sommaren vilket är en stor skandal! RIKTIG SKANDAL! Hoppas på Getryggen men bara om badtemperaturen tillåter. 
... äta en glass i Nynäshamn på bryggorna.
... ligga i hammocken och läsa en bok eller bara lyssna på fåglarnas kvitter.
 

Skriv en kommentar