Badkars badkruka.

Mr Right slutar sent idag. Sent som i åtta. Själv slutade jag fyra och var hemma en stund innan fem. Då Mr Right slutar sent så fick jag idag äta middag ensam. Det blev Mr Right´s vitlöksbomb-thaisoppa som är så himla god (och rätt stark)! Med tanke på all vitlök som var i soppan så finns det ingen risk att jag blir sjuk dom närmsta veckorna...

Då Mr Right inte är hemma så har jag passat på att ha lite egen tid. Jag har hunnit ta ett bad, vilket absolut inte tillhör vanligheterna. Jag älskar visserligen att bada, fast helst i en pool, då jag tycker att badkar gör mig dåsig och att duscha är så mycket smidigare. Nu funderar jag på att se en tjejfilm - bara för att! :)

På onsdag blir det syskonmys gånger 2 då både syrran och Mr Right´s bror kommer hit på tacomiddag.

Skriv en kommentar