Fick jag med mig allt? Glömde jag något?

 
Igår vid 16-tiden landade ja och syrran hos mamma och pappa fast det var bara pappa som var hemma. Efter att ha suttit 30 mil i en bil så stormade vi in i hallen till mamma och pappas hus, fullpackade med väskor och IKEA´s stora blåa påsar. När jag på morgonen igår packade tänkte jag att det inte skulle bli så mycket, att jag inte kunde behöva så mycket men sen när jag började tänka efter... 4 veckor, en månad, det är en rätt lång tid och bara för att det är dåligt väder nu så behöver inte det betyda att det är det fram över och sen har vi midsommarafton, då vill man ju gärna vara finklädd och sen...

En fullproppad IKEA påse, en weekendbag, en datorväska, min vintage Dior handväska och en skopåse senare fick det räcka. Syrran hade ungefär lika mycket packning som jag, kanske lite mer, fast hon ska å andra sidan stanna i 8 veckor.

Imorgon börjar det gamla livet igen. Då är mitt "nya" liv satt i standby läge. Dags att förbereda sig.