Lite uppskattning och mycket saknad.

 
Idag på lunchen tog jag och syrran en sväng till det lokala centrumet för att bland annat besöka Interflora. Med mig därifrån fick jag fyra stycken rosa mini rosor som jag senare gav till två av dom totalt fyra kollegorna som jag anser mig arbetat närmast (i alla fall tre av dom, den fjärde är bara så himla toppen på alla sätt och vis och det är inte så bara!). Vet inte om det är helt okej att dela ut små gåvor till bara vissa utvalda, men hey jag slutar nästa fredag och kände att jag vill visa att just dessa fyra personer betytt oerhört mycket för mig under min tid på jobbet.
 
Det känns vemodigt att lämna sådana toppen kollegor som jag haft och fortfarande har, men jag hoppas att några av dom även vill hålla lite kontakt privat och kanske ses då jag åker hem och hälsar på i Stockholm.
 
Orsaken till att jag bara gav bort två av fyra idag var för att en kollega var ledig och den andra hann smita hem redan på lunchen. Imorgon gör jag ett nytt försök! :)

Skriv en kommentar