Världens bästa fästman fixade det!

 
Världens bästa fästman fixade så att jag fick mitt nya SIM-kort till telefonen hemskickat med posten idag. Det Tele2 inte lyckades med, att skicka SIM-kortet från dom till mig blev istället en resa från våran lägenhet i Karlstad, hem till mamma och pappa här i Stockholm, där jag kommer befinna mig i åtta dagar till.
 
Mr Right hade till och med satt inget mindre än fyra frimärken på kuvertet så att han skulle vara säker på att SIM-kortet skulle komma fram till mig.
 
Mr Right är underbar. Han är min underbara fästman. Den bästa fästman en tjej kan få...
 
Och nej, Tele2 har inte givit mig någon ursäkt, någon kompensation för att jag i morgon kväll skulle varit utan ett fungerande SIM-kort i en vecka. Istället fick jag ett brev som skickas till alla operatörer som ska byta SIM-kort... Dåligt!

Skriv en kommentar