Mr Right följer med på spinningen!

Något stort har skett! Mr Right följer med på söndagens Vasaloppsspinning!

I fredags bestämde sig Mr Right för att följa med mig på Vasaloppsspinningen men då jag i söndags var på gymmet fanns det ingen ledig plats på spinningen så Mr Right fick helt enkelt se Vasaloppet hemifrån. Men så idag fick jag ett sms från gymmet där det stod att alla som inte tänkte komma på Vasaloppsspinningen var tvugna att lämna återbud senast imorgon fredag, annars skulle gymmet debitera en avgift på 150 kronor för uteblivet besök.

Direkt då smset nådde mig tog jag upp telefonen och slog numret till gymmet, med tanken att någon kanske bestämt sig för att fega ur och lämna återbud. Mycket riktigt, en ledig plats fanns det och jag frågade genast om jag kunde få boka den till Mr Right. Det lät mycket tveksamt i andra änden av telefonluren tills jag sa att jag skulle till gymmet bara ett par timmar senare för ett bodypump pass, då gick det bra att boka platsen förutsatt att jag betalade den idag.

Sagt å gjort, då jag nu ikväll besökte gymmet så betalade jag 150 kronor och så var Mr Right´s plats till söndagens Vasaloppsspinning säkrad! :)

Skriv en kommentar