TopGear live i Globen.

För ungefär 1,5 månad sedan fick jag erbjudandet genom personalföreningen på jobbet att köpa biljetter till TopGear live i Globen. Personalföreningen hade fått tag i ett flertal exklusiva biljetter på dom allra bästa platserna, men smakar det så kostar det och jag tyckte inte det var värt pengarna.

Igår mitt på dagen kom ett mail från Daniel. Han hade fått nys om att TopGear live inte sålt ut fullt till lördagens föreställning och att man därför gav bort fribiljetter. Trevligt, mycket trevligt! Sagt å gjort. Daniel gick in och reggade två biljetter, jag och Mr Right gjorde detsamma och vips så stod det klart att vi tre plus en vän till Daniel och en kollega till Mr Right skulle gå och se TopGear live i Globen! :)

Idag klockan 13:00 kan vi tidigast hämta ut biljetterna och föreställningen börjar klockan 16:00. Som det stora TopGear fan jag är ska det bli sjuuukt kul att få se grabbarna live.

Bild lånad från TopGear live

Skriv en kommentar