Everyday I´m S...ling ;)

Imorgon är det en vecka sedan jag blev folkbokförd här, i Värmland. Än så länge känns allt bra, bättre än bra till och med!

Jag ÄLSKAR våran fina, moderna lägenhet. Jag älskar läget mitt i stan samtidigt som vi har lite sjöutsikt över Vänern från våran takterass och närheten till naturen. Mr Right har varit ledig måndag - torsdag och har tillägnat dagarna bland annat med att packa upp flyttkartonger och ställa saker någorlunda tillrätta. Medan Mr Right ägnat dagarna åt hemarbete har jag varit och hälsat på min nya arbetsplats och påbörjat en introduktion för min kommande tjänst.

I måndags fick jag skjuts till nya jobbet av min blivande nya chef - mycket trevligt och i tisdags, onsdags och även idag torsdag har jag själv kört till och från jobbet i V50:in och det har gått bra men jag tycker inte att det gör något att jag imorgon, återigen ska få skjuts av chefen. Imorgon ska jag dessutom få följa med nya jobbet ut på Vänern med en räkkryssare som avgår bara ett par minuters promenad från där jag och Mr Right bor. Trevligt! :)

Skriv en kommentar