Packa upp, packa om.

Jag är verkligen nöjd med helgen. Vi hann med både en helt fantastiskt god halv åtta hos mig inspirerad middag med mamma och pappa på fredagkvällen, Mitt kök mässan i sällskap av mamma, mammas väninna och världens bästa Susanna och hennes kille. Vi umgicks med the one and only Daniel på kvällen och söndagen, innan vi åkte hem hann jag och mamma ta en promenad och jag och Mr Right besökte bland annat en av våra favorit inredningsbutiker i Stockholm, Stalands möbler i Kungens kurva, där Mr Right hittade en tvålpump från Cult design som fick följa med oss hem.
 
Helgerna är alldeles för korta, det är och har alltid varit min mening. Det vi inte hann med den här gången, som jag hoppas hinna med då vi kommer hem till jul är att träffa bland annat mina fantastiska fd kollegor Sofia och Mari och Mr Right och jag hann inte ta en repa på stan. Men som sagt var, det är bara cirka en månad och sen är vi tillbaka i Stockholm ;)
 
Nu är det hög tid att packade upp och packade om för imorgon eftermiddag bär av till Örebro för kurs tisdag till onsdag kväll.

Skriv en kommentar