Bortskämd.se!

 
Efter en MYCKET lyckad helg och 30 års fest så drog vardagen igång imorse. Jag var så trött då jag vaknade att jag inte förstod vad det var som ringde och när jag väl förstod det så kopplade jag inte att det var mitt alarm som ringde utan jag trodde A) att någon måste ha glömt kvar sin telefon sedan festen och att denna någon måste ha ett alarm inställt B) då jag väl förstod att det var mitt alarm som ringde så tänkte jag direkt att jag måste råkat ställt in alarmet fel då jag var HELT ÖVERTYGAD om att det var söndag och inte måndag...
 
 
Men jag tog mig både till och från jobbet och hann jobba över 30 minuter idag. Och vad är bättre efter en lyckad helg att få en lyckad måndag? En av mina kollegor ställde sig imorse i min dörr på jobbet och frågade om jag ville ha lite trattisar. Hennes benämning på lite var en hel ICA-kasse! Jag frågade om jag inte skulle dela all svamp med övriga kollegor varpå hon säger att dom redan fått allt dom vill ha och att all denna svamp enbart är min! Min. M i n . MIN!

Skriv en kommentar