Ute i god tid.

 
Måndag och vad passar väl bättre än en besök på IKEA? Mr Right tyckte vi skulle åka dit redan igår men eftersom det precis varit löning så tyckte jag inte att en söndag på IKEA lät helt optimalt. Idag direkt efter jobbet hämtade jag istället upp Mr Right på hans jobb och så åkte vi till IKEA för att shoppa bland annat lite glas och uppläggningsfat till den kommande 30-års festen.
 
Måndag på IKEA innebar för våran del att jag bjöd Mr Right på middag, på IKEA. För cirka 100 kronor fick vi en varsin köttbulle-meny med mos, brunsås och lingon, jag drack vanligt kranvatten till maten och Mr Right testade IKEA´s egna öl. Jag visste att IKEA gjorde mycket men öl var något nytt! När vi var mätta och belåtna släpade vi hem nästan 40 stycken vinglas, 40 stycken champagneglas, två brickor, en ishink och en salladsskål.
 
Det är fortfarande en hel del kvar att fixa men vi är i alla fall igång :)

Skriv en kommentar